Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rada rodziców


Informacje ogólne  

Rada Rodziców jest społecznym organem reprezentującym wszystkich uczniów szkoły i ich rodziców. Współpracuje z Dyrekcją szkoły, Pedagogiem szkolnym oraz Samorządem uczniowskim. Rada Rodziców prowadzi działania zmierzające do doskonalenia działalności szkoły, a w szczególności pomaga przy realizacji celów i jej zadań. Zajmuje się również gromadzeniem funduszy z dobrowolnych składek rodziców oraz innych źródeł dla wspierania działalności szkoły i jednocześnie ustala zasady użytkowania tych środków.

Rada Rodziców corocznie wydaje środki finansowe na:

  • pomoce dydaktyczne,
  • nagrody książkowe dla najlepszych uczniów,
  • nagrody pieniężne dla klas w konkursie na wpłaty na Radę Rodziców,
  • bale karnawałowe, dyskoteki szkolne, dekoracje,
  • dofinansowanie konkursów szkolnych,
  • dofinansowanie atrakcji podczas pikników rodzinnych,
  • wydatki okolicznościowe,
  • słodycze,
  • kwiaty.

Dzięki Waszej pomocy i wsparciu finansowemu możemy cały czas doskonalić naszą szkołę i uatrakcyjniać proces nauczania naszych dzieci. Dlatego też zachęcamy do wpłacania składek na fundusz Rady Rodziców i branie czynnego udziału w naszej działalności.

Rada Rodziców uchwala nagrodę dla wszystkich klas, w których do 30.04.2023 zostanie zebrana składka na RR w wysokości co najmniej 80% pełnej, należnej kwoty składek w danej klasie. Za pełną, należną kwotę rozumie się składkę od osoby, w wysokości: 60 zł za jedno dziecko, 30 zł za więcej niż jedno dziecko uczęszczające do naszej szkoły. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do końca kwietnia.

Nagrodą w konkursie będzie kwota w wysokości:

  • 1 miejsce - 40%
  • 2 miejsce - 30%
  • 3 miejsce - 20%
  • pozostałe klasy 10% sumy zebranych składek na potrzeby danej klasy, które określi wychowawca.

Ostateczną decyzję o wyborze nagrody, wychowawcy klas skonsultują z Radą Rodziców.

Wszelkie zapytania, wątpliwości lub propozycje prosimy kierować na adres e-mail: radarodzicow_sp13@wp.pl


Skład Rady Rodziców

  • Przewodnicząca: Magdalena Jędrzejewska
  • Z-ca przewodniczącej: Łukasz Arkuszewski 
  • Sekretarz i Skarbnik: Elżbieta Zajkiewicz - Pluta 

Regulamin